COMPATRIOT AKU

Tuesday, September 28, 2010

Spirit Raya Meninggalkan Kita

Salam...

Haha tajuk nak touching je kan..

Lama sudah tak update blog ni... Biasalah nama pon beraya.. Habis seantero Malaysia West Malaysia haku jelajah. Raya punya pasal. Rindu member² punya pasal.

Paling tak boleh blah sekali bila nak masuk keja balik... mengadap muka bos aku seorang "cha ya nun alip" tu... masuk meeting... rasa macam nak blah balik ja... nak sambung raya balik! Nasib baik ada amoi cun seberang meja.. boleh la jadi ubat mengantuk masa meeting tu... Oh Miss Low~

Tahun ni ingatkan aku punya 'worst' raya ever (ada reason)... tapi alhamdulillah tak la seteruk yang aku anggap... betul la orang kata 'sahabat itu kekayaan', 'Sahabat itu adalah dorongan ketika engkau hampir berhenti, petunjuk jalan ketika engkau tersesat, membiaskan senyum sabar ketika engkau berduka, memapahmu saat engkau hampir tergelincir, dan mengalungkan butir2 mutiara doa pada dada mu'. Allah blessed me with a lot of good friends. Memang tak rugi ada banyak member...

Nevertheless.....aku nak raya lagi~~

Notes : P beraya rumah orang merata, tapi pix banyak tak snap... WTF? Tanda ketuaan dah berlaku...

No comments: