COMPATRIOT AKU

Sunday, March 30, 2014

Lemah

"Mama bukan apa, kadang kadang mama teringat kat abang. Tu ja".

Ayat yang paling melemahkan aku sekarang ni.

Bila kita tahu ada seseorang tengah pedih menanggung rindu untuk kita, ia bukanlah sesuatu yang menyeronokkan sebenarnya, tambahan dia itu ibu kita.

Perit.

posted from Bloggeroid

8 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

sabarlah...... ~ semoga ada kemudahan d sebalik kesulitan skrg !!! paling terasa time raya nnti tu pn kalo tak balik gk la

Kira Sakura said...

bila yang bergelar ibu atau ayah mesej memang tak tertanggung rasanya. boleh meleleh oiiii huuu

pemuzik jalanan said...

:)

sebab selalu rindu ibu lah aku balik tiap minggu walaupun rumah sekangkang kera, homesick juga.

Kemonla, ibu kot! hehe

miranadia said...

'pulanglah dihari raya.....' - lagu raya yang tak ingat tajuk.

miranadia said...
This comment has been removed by the author.
H Y D E said...

ala dia sebut pasal raya pulak.

H Y D E said...

hehe. tak salah kan?

H Y D E said...

memang tak balik pun. confirm dah