COMPATRIOT AKU

Monday, July 05, 2010

Maria oh Maria...

Yesterday selak-selak akhbar Metro Ahad. Terbaca satu tajuk kat muka depan... Miyabi tawar Ariel 'berlakon'. Sekali nampak perkataan MIYABI tu. Apakah??...hoh! Ajak berlakon sekali la konon... Ceyhh pandai ja buat tajuk gempak-gempak nak bagi akhbar laku.

But suddenly serta-merta otakku berputar terkenangkan sesuatu. *batok~


Petikan akhbar :
JAKARTA: Gara-gara video lucah Ariel bersama Luna Maya dan Cut Tari, bintang pornografi Jepun, Maria Ozawa, tiba-tiba menjadi buruan media.

Temu bual lisan itu dilakukan secara langsung melalui Internet.

Maria, 23, yang juga dikenali sebagai Miyabi, adalah primadona filem lucah Jepun dan pernah menjayakan penggambaran cerita Menculik Miyabi, baru-baru ini.

Dia memiliki darah campuran Jepun, Kanada dan Perancis. Justeru, kata Maria, dia tidak menolak kemungkinan akan berpasan
gan Ariel, 28, pada masa depan.Dalam temu bual itu juga, Maria menyatakan simpati terhadap Ariel yang terperangkap dalam isu video lucah bersama Luna Maya, 26, dan Cut Tari, 32.

Pada masa sama, kata Maria, klip video itu menjadi buruan sebahagian besar warga Jepun.“Saya antara peminat rakaman video itu dan sentiasa mengikuti perkembangan Ariel,” katanya.

Disebabkan minatnya itu, Maria juga lebih mengetahui mengenai seni suara Indonesia.“Saya memiliki dua lagu Peterpan dan muziknya amat menyenangkan,” katanya.

Sebenarnya, kata Maria, semua ciri fizikal Ariel unik pada pengamatannya.Katanya, ia menyebabkan Ariel menjadi rebutan ramai wanita.Mengenai filem yang mungkin dilakoninya bersama Ariel, Maria berkata, ia bukan aksi lucah seperti kebanyakan penampilannya.Malah, katanya, dia sendiri tidak berlakon sebarang filem porno sejak tiga tahun lalu.

“Mungkin saya lebih sesuai membawa watak sebagai pasangan Ariel dalam filem romantik, seram atau komedi,” katanya. - Agensi

Ni antara gambo-gambo die (setelah ditapis dengan penapis porno) woott wootttttt~












*berdarah hidong

fuh!

fuh lagi


puas?
tak bley lebey-lebey ye
kang kena cop blog blue pulak~


Kira dasyat jugak la si Ariel peterporn ni sampai si Maria Ozawa ni (yang dah kena beratus kali dah) pon naik gatal. Weh ko pakai ilmu apa wei Ariel? Huhu untung ko.

Tunggu ape lagi Nazril Irham? Pegi la fly Jepun... kan ke ni hobi ko?


3 comments:

mikro_kokus said...

haa... aku da baca gak semalam..... gilak berani betui hg hahaha!

A S Y R A F U L said...

hoho asal plak kokus eh...

fRaMe+LenSeS said...

comel ny la minah ni.. iskh3...