COMPATRIOT AKU

Tuesday, March 29, 2011

Jalan-Jalan Dengan Awek.

Minggu lepas aku kuar dengan gf aku. tak sempat nak update la pulak. Aku pun bukan pernahnya cerita pasal personal story dalam blog ni. So bila dah dapat dating, rasa happy tak terkata la (normal la bagi seorang lelaki kan). Rindu ada, excited ada. 

So kami kuar, kitorang buat benda wajib orang dating laa...tengok the wayang. Muvie tajuk Battle: Los Angeles.


Bagi aku cerita ni boleh tahan la. Tu pun sebab banyak aksi. Tapi biasa la, typical Hollywood movie. Selalu nak tunjuk yang USA ni power. Ceritanya mengenai situasi bila seluruh bandar utama di dunia dah kena takluk dek alien. So tinggal Los Angeles sahaja yang belum kena conquer lagi & satu platun army termasuk Staff Sergeant Michael Nantz lakonan Aaron Eckhart ditugaskan untuk evacuate fellow americans yang still terperangkap di pusat bandar LA dalam tempoh 3 jam sebelum Air Force bom seluruh kawasan itu. Boleh la bagi 3 stars.

Lepas wayang, makan time. Aku nak makan kat Pizza Hut, Dia nak makan KFC. So, sebab dah sayang, kita orang lelaki ni ikut la kehendak awek. Masa makan tu memang tak cover dah, sebab dari pagi lagi tak makan apa pun. Sama la si dia pun. So melahap la kami berdua tak ingat dunia.

Gua bantai X-Meal. Burger dapat ayam dapat fries dapat. Tak puas makan ayam aku cobet kentaki dia Photobucket

She choose to eat da rice combo. Pi KFC nak makan nasik dak ni  Photobucket


 sedikit aksi manja


Dah kenyang makan, kami pegi pantai pulak. Nak layan sunset la katakan. Pasangan bahagia. Ahak. Ramai juga orang kat pantai cuti² ni.

On the way. Tak habis² dengan air Mountain Dew dia.

Kat tengah jalan ternampak kereta idaman aku. Merc CLS-Class. RM 700k. Snap terus. Tapi yang ni CLS350. Aku suka CLS55 AMG. RM1.5 million. Mimpi je la.

Memula komplen cakap "ala best ka pi pantai". Sekali kaki cecah air, melompat² budak ni.

Seronoknya dia. I love this pic.

Oh, by the way aku tipu. Ni bukan awek aku. Ni little sis aku. Jantung hati intan payung dalam familiy kami. Comel kan? Aku single lagi (exactly kembali single), so adik aku ni je la awek dalam hati ni. Photobucket

Ok sekian. Thanks for visiting. Bye.

No comments: