COMPATRIOT AKU

Monday, April 25, 2011

HEADLINE MUKA DEPAN SOCCERNET TENTANG KEKALAHAN ARSENAL. LOL.

Semalam berlangsungnya perlawanan EPL di antara Bolton Wanderers vs Arsenal. Arsenal harus memenangi perlawanan ini untuk mengekalkan momentum dalam usaha mengejar pendahulu liga, Man U yang pada ketika itu berkelebihan 9 mata berbaki 4 perlawanan menjelang akhir musim.

Aku tak tengok pun game ni. Lepas keluar makan di Rasa Mas dengan family aku, perut jadi amat kenyang so badan dah jadi lengai nak bergerak ke depan TV. Tambahan pula page KBU tengah rancak dengan topik sensasi diorang maka aku pikir baik aku layan member² blogger aku dari tengok game Arsenal sebab bagi aku dalam perlawanan ni, Arsenal pasti menang mudah punya. Bolton pun baru kena belasah stoke 5-0 sebelum ni.

Tapi tanggapan aku salah. Bila aku check balik result match ni kat soccernet, aku terkejut + tergelak. Arsenal kalah. Ya kalah. Kalah kepada team yang baru saja dibelasah cukup² minggu lepas. Tambahan pula perlawanan Arsenal selepas ni adalah bertemu dengan pendahulu liga, Man U. They're not supposed to lose this game before the big match isn't it?

Tapi ada satu lagi yang buat aku terkejut + tergelak.

Gambar headline (muka depan) soccernet.com yang aku layari tu.


HEHEHEHE... gambar macam tu boleh jadi gambar headline? How random  Photobucket

No comments: